FAQs
Veel gestelde vragen
Staat je vraag en antwoord er niet tussen, neem dan contact via info@danceonpoint.nl
Kan er een vrijblijvende proefles gevolgd worden?
Ja dat kan als wij plek in de les vrij hebben en wij van u een volledig ingevulde aanmelding over het internet hebben mogen ontvangen. U ontvangt z.s.m. na aanmelding een email met de bevestiging. Â Vervolgens bent u of je kind welkom op de eerst aangegeven dansles.Â
Hoeveel vrijblijvende proeflessen kunnen er gevolgd worden?
Dat is één les na vrije keus. Na overleg kan tegen betaling van € 10,00 een tweede losse les gevolgd worden.Â
Welke kleding en schoeisel moet ik aantrekken tijdens een proefles?
Wij adviseren fijn zittende (sport)kleding; denk hierbij aan een legging, shirt en sokken. Voor de Urban lessen eventueel een binnen sneaker met witte zool.
Welke kleding en schoeisel draag ik tijdens de reguliere danslessen?
Waar worden de danslessen gegeven?
Kan er gratis geparkeerd worden bij de dansschool?
Ja, rondom de dansschool (Vaartweg & Schuttersweg)Â kan er gratis geparkeerd worden.Â
Hoe- en wanneer vinden de betalingen plaats?
Alle maandbedragen worden middels een automatische incasso rond de 1e van de maand afgeschreven van het door de klant ingevoerde gebruikte IBAN-nummer.
Bij niet aanwezig zijn van een dansles, waar meld ik dat?
Kan er een dansles ingehaald worden, waaneer ik een keer niet kan komen?
Schuift mijn zoon/dochter automatisch door naar een volgende les?
Wanneer is er vakantie, tot wanneer loopt het seizoen?
Mijn zoon/dochter heeft een vriend(innetje) bij zich, kan die een keertje meedoen?
Om de kwaliteit, continuïteit en rust in de lessen te bewaken laten wij geen vriendjes of vriendinnetjes eenmalig toe in de les. Daarvoor zijn er speciale  vriendenweken in het seizoen ingelast.Â
Kan een lidmaatschap worden over genomen door een ander persoon?
Nee, aanmeldingen zijn persoonsgebonden.
Hoe zeg ik het lidmaatschap op?
Mail de opzegging met daarin de voor- achternaam, lesdag en lestijd van cursist naar info@danceonpoint.nl